Når du har foretaget din bestilling, modtager du en ordrebekræftelse. Betaler du med kreditkort behandles din ordre med det samme, i modsatte fald behandles ordren, når din betaling er modtaget.

Selvom vi håndterer din ordre med det samme, kan der i sjældne tilfælde gå op til 24 timer, før din webløsning bliver synlig på nettet afhængig af, hvornår den enkelte internetudbyderes dns bliver opdateret.

Alle de produkter du kan købe online eller via telefonen hos enavn.dk har varierende abonnementsperioder.

I nogle tilfælde kan du frit vælge mellem flere abonnementsperioder. Hvis du vælger en abonnementsperiode på 3 måneder, så vil dit abonnement automatisk blive fornyet hver 3. måned, med mindre du slår fornyelsen fra og lader abonnementet udløbe.

 

Vi sender dig en email som varsel om at dit abonnement skal fornys. I den email finder du også instruktioner om hvordan du kan opsige dit abonnement.

Du kan betale din regning hos enavn.dk ved at logge ind på kundecenteret.

 

Her kan du generere en faktura eller vælge at betale med kreditkort. Du vil også kunne se åbne fakturaer her, hvis en eller flere, måtte være bestilt allerede.

 

Hvis du betaler med betalingskort, vil betalingen blive klaret automatisk, når du tager hul på en ny abonnementsperiode, hvis du vælger at gemme dine kortoplysninger, i systemet.

Hvis du ønsker at ændre den løsning du allerede har, skal det gøres således:

Log ind på: https://www.enavn.dk/clientarea.php

Tilgå 'Mine services -> klik på pilen ud for dit eksisterende hotel, og vælg Opgradering/Nedgradering' - her kan du vælge pakken du ønsker at opgradere eller nedgradere til.

Ønsker du at få mere plads på den løsning du allerede har uden at opgradere hele produktet, skal det gøres således:

Log ind på: https://www.enavn.dk/clientarea.php

Tilgå Mine services klik på Vis detaljer ud for det produkt der ønskes ændret. Herefter tryk på Administrative handlinger og vælg Opgrader/nedgrader tilføjelser. Her har du mulighed for at angive det antal GB der ønskes tilføjet.

Hvis du har glemt din adgangskode, kan du få tilsendt et link til nulstilling, til den emailadresse, du er oprettet med i vores systemer.

 

Hvis du besøger kundecenteret i din browser, kan du under log ind feltet vælge at klikke på linket “Glemt adgangskode?

Når du bestiller et hostingprodukt hos os, så sender vi dig automatisk en email med dine login-oplysninger. Dem skal du bruge for at få adgang til dit kontrolpanel. I dit kontrolpanel kan du både se, hvilke produkter du har, du kan administrere dem, og du kan betale dine regninger.

 

Du finder adgangen til dit kontrolpanel her: kundecenter

Du kan opsige dit abonnement nemt og hurtigt, ved at logge ind i dit kontrolpanel på kundecenteret og slå den automatiske fornyelse af dit abonnement fra.

 

For services, såsom webhoteller kan du tilgå kundecenteret her og under fanen 'Mine services' klikke på pilen ud for det pågældende produkt til højre (ved siden af 'Vis detaljer') og vælge opsigelsen.

 

Find en guide til at opsige et domæne her.

 

 

Hvis du slår den automatiske fornyelse fra, skal du være opmærksom på, at dit produkt/service hos os bliver nedlagt med udgangen af din abonnementsperiode.

 

Du kan naturligvis have flere samtidige abonnementer på flere produkter hos os, og nøjes med at opsige ét abonnement og lade de resterende abonnementer fortsætte.


Dine priser

Vores primære motivation er at give dig et stærkt og sikkert miljø, som gør dig i stand til at realisere dine drømme til en overkommelig pris.

Kontrolpanel

Alle vores løsninger kommer med et brugervenligt og kraftfuldt kontrolpanel, så kan du administrere dine løsninger uden stor teknisk viden.

Renere miljø

Vi arbejder konstant på integration af hardware med lavspændings processorer og på optimering af kold luftstrøm i vores datacenter.

Teknisk viden

Vi stiller vores mangeårige tekniske erfaring til rådighed for dig. Har du brug for råd eller hjælp til dine løsninger, kan du altid regne med os.

Sikkerhed

Vi har stor fokus på sikkerhed og beskyttelse af dine data, og derfor bruger vi den seneste generation af firewall løsninger i vores netværk.

Backup

Vi tager backup af alle dine data på regelmæssig basis på flere fysiske lokationer. Er uheldet ude, har du derfor altid en brugbar backup.

Support

Har du brug for hjælp eller råd, så er vores supportteam kun et opkald eller email væk. Det er som at have sin egen dedikerede it-afdeling.

Datacenter

Vores eget private datacenter med redundant net og strøm er overvåget 24/7 af kvalificerede medarbejdere, der hurtigt tager hånd om evt. problemer.