Min udsendte email blokeres af MailChannels

Siden Juli 2020 har vi hos enavn indført et ekstra filter til udgående emails på vores hotelløsninger i form af servicen MailChannels. Dvs. de emails du sender ud, nu bliver scannet en ekstra gang.

Filteret har to formål. Dels at vurdere om den pågældende email er spam, og dels at minimere risikoen for, at dine udgående emails havner som uønsket post/spam hos modtageren.

Oplever du derfor, at dine sendte emails kort efter kommer retur med en fejlbesked, samt en henvisning (link) til MailChannels Insights, må du gerne følge linket. Linket giver en kort beskrivelse af, på hvilken baggrund den pågældende email blev blokeret, samt mulighed for, at markere beskeden som "Not spam", hvilket skulle instruere emailen i, at blive leveret alligevel.

 

MailChannels insights

Oplever du fortsat problemer til trods for, at du vælger "Not Spam" som ovenstående, må du gerne tage kontakt til vores support.

  • MailChannels, insights, blokeret, email
  • 0 Kunder som kunne bruge dette svar
Hjalp dette svar dig?

Relaterede artikler

Hvad er et stærkt kodeord?

Det er rigtig vigtigt at du laver et stærkt kodeord, så det ikke er så nemt opsnappe. Årsagen er,...

Skal jeg vælge POP3 eller IMAP?

Når du opretter en ny mailkonto i dit mail program (f.eks. Outlook) bliver du spurgt om du vil...

Hvordan opretter jeg et email alias?

Før du begynder I denne guide henviser vi til dit domænenavn med dit-domæne.dk. Dette skal hver...

Hvordan aktiverer jeg kryptering (TLS)?

Generelt findes nedenstående indstillinger i dine avancerede indstillinger i mailprogrammet....

Hvordan opretter jeg en email viderestilling?

Før du begynder I denne guide henviser vi til dit domænenavn med dit-domæne.dk. Dette skal hver...